czwartek, 24 kwietnia 2014

Mama idzie na kawę - akcja społeczna.

Właśnie startuje największa tegoroczna inicjatywa społeczna skierowana do wszystkich mam –„Mama idzie na kawę”. Akcja powstała, aby zachęcić mamy do wyjścia z domu, złapania oddechu, odkrycia przyjaznych miejsc i młodych polskich firm, i być może do podjęcia odważnych decyzji w życiu zawodowym. „Mama idzie na kawę” już połączyła ponad 100 młodych polskich firm i kawiarni, przyjaznych mamom i otwartych na pozytywne, świeże pomysły. Codziennie dołączają nowe.

Macierzyństwo to piękne i wzruszające chwile, ale równie często trudne i zaskakujące doświadczenie. Wiele młodych mam miewa podobne rozterki, jak połączyć bycie dobrą mamą z realizowaniem ambicji zawodowych oraz jak i gdzie spędzać czas z małym towarzyszem u boku.

„Sama mam 3 letniego synka. Wiem, że będąc mamą trudno jest być nadal częścią dorosłego świata i dotrzymać mu tempa. Ale to nie jest niemożliwe i według mnie jest bardzo potrzebne. Pomysł akcji „Mama idzie na kawę” powstał po to, aby pokazać, że jako mama nadal możesz iść za głosem serca, zaś rodzicielstwo to nie ograniczenie, lecz rodzaj wolności, która może inspirować do działania” – tłumaczy Agnieszka Czajkowska-Starzyk, pomysłodawczyni projektu i właścicielka firmy Colorstories.


„Mama idzie na kawę” to akcja społeczna skierowana do wszystkich mam (i tatusiów). Zasady są proste: od 15 maja do 15 czerwca, w wybranych kawiarniach i restauracjach w całej Polsce, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 18:00, każdy rodzic, który pojawi się z dzieckiem do lat 10, oraz kobiety oczekujące potomstwa (z bobasami jeszcze w brzuchu), będą mogli napić się dowolnej kawy z 50% rabatem. Dodatkowo, otrzymają katalog pełen informacji o młodych polskich firmach dla dzieci. Katalog oraz pełna lista firm i kawiarni jest dostępna na stronie www.mamaidzienakawe.pl.

Akcja "Mama idzie na kawę" połączyła już 50 pozytywnych miejsc przyjaznych mamom w Warszawie. Zainteresowanie akcją rośnie tak dynamicznie, że już zgłaszają się miejsca z całej Polski. Akcję  współtworzy również ponad 50 fantastycznych firm wyznaczających nowe trendy w modzie, designie i usługach dla dzieci, w większości założonych również przez mamy. Ogromne zainteresowanie akcją potwierdza potrzebę młodych mam, aby realizować swoje pragnienia, także zawodowe, nie rezygnując z niepowtarzalnych chwil, jakie daje macierzyństwo. „Mama idzie na kawę” i wszystkie współtworzące ją miejsca i firmy to dowód na to, że macierzyństwo nie zamyka drogi do rozwoju, ale pozwala spojrzeć szerzej i dokonać nowych, odważnych wyborów.


Pomysłodawcą i inicjatorem akcji „Mama idzie na kawę” jest Agnieszka Czajkowska-Starzyk, właścicielka firmy Colorstories, a współorganizatorem akcji jest warszawska kawiarnia Kubek w Kubek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz