Właśnie startuje największa tegoroczna inicjatywa społeczna skierowana
do wszystkich mam –„Mama idzie na kawę”. Akcja powstała, aby zachęcić mamy do
wyjścia z domu, złapania oddechu, odkrycia przyjaznych miejsc i młodych polskich
firm, i być może do podjęcia odważnych decyzji w życiu zawodowym. „Mama idzie
na kawę” już połączyła ponad 100 młodych polskich firm i kawiarni, przyjaznych
mamom i otwartych na pozytywne, świeże pomysły. Codziennie dołączają nowe.
Macierzyństwo to piękne i
wzruszające chwile, ale równie często trudne i zaskakujące doświadczenie. Wiele
młodych mam miewa podobne rozterki, jak połączyć bycie dobrą mamą z
realizowaniem ambicji zawodowych oraz jak i gdzie spędzać czas z małym
towarzyszem u boku.
„Sama mam 3 letniego synka. Wiem,
że będąc mamą trudno jest być nadal częścią dorosłego świata i dotrzymać mu
tempa. Ale to nie jest niemożliwe i według mnie jest bardzo potrzebne. Pomysł
akcji „Mama idzie na kawę” powstał po to, aby pokazać, że jako mama nadal
możesz iść za głosem serca, zaś rodzicielstwo to nie ograniczenie, lecz rodzaj
wolności, która może inspirować do działania” – tłumaczy Agnieszka
Czajkowska-Starzyk, pomysłodawczyni projektu i właścicielka firmy Colorstories.
„Mama
idzie na kawę” to akcja społeczna skierowana do wszystkich mam (i tatusiów).
Zasady są proste: od 15 maja do 15 czerwca, w wybranych kawiarniach i
restauracjach w całej Polsce, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 18:00,
każdy rodzic, który pojawi się z dzieckiem do lat 10, oraz kobiety oczekujące
potomstwa (z bobasami jeszcze w brzuchu), będą mogli napić się dowolnej kawy z
50% rabatem. Dodatkowo, otrzymają katalog pełen informacji o młodych polskich
firmach dla dzieci. Katalog oraz pełna lista firm i kawiarni jest dostępna na
stronie www.mamaidzienakawe.pl.
Akcja
"Mama idzie na kawę" połączyła już 50 pozytywnych miejsc przyjaznych
mamom w Warszawie. Zainteresowanie akcją rośnie tak dynamicznie, że już
zgłaszają się miejsca z całej Polski. Akcję
współtworzy również ponad 50 fantastycznych firm wyznaczających nowe
trendy w modzie, designie i usługach dla dzieci, w większości założonych
również przez mamy. Ogromne zainteresowanie akcją potwierdza potrzebę
młodych mam, aby realizować swoje pragnienia, także zawodowe, nie rezygnując z
niepowtarzalnych chwil, jakie daje macierzyństwo. „Mama idzie na kawę” i wszystkie współtworzące ją miejsca i firmy to dowód na
to, że macierzyństwo nie zamyka drogi do rozwoju, ale pozwala spojrzeć
szerzej i dokonać nowych, odważnych wyborów.
Pomysłodawcą i inicjatorem akcji
„Mama idzie na kawę” jest Agnieszka Czajkowska-Starzyk, właścicielka firmy
Colorstories, a współorganizatorem akcji jest warszawska kawiarnia Kubek w
Kubek.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz